Någon som har ett jobb ?

Var ute med skrutt nyss, så hima skönt att ha hund..man kommer ut å går så mycket..speciellt när man har en så stooor hund som han.. han behöver MYCKET motion.

Idag ska jag till arbetsförmedlingen....yay va kul. Ska dit på nå jävla rekryteringsmöte, arbetsgivare från vården och telefon tjänst...vilket inte alls är min grej. Suck, så ska man sitta i grupp å berätta lite om sig själv... Vilket jag är SÅÅ bäst på... Man får inte ha något liv för Ams, jag tänkte först att jag inte ville gå på skiten så jag ringde oh sa att jag inte kunde "nehe, och varför inte då" ? Nej jag ska iväg hela dagen tyvärr... " ja men du vet att man bara får vara borta om man antingen jobbar eller ska på intervju".... MAN FÅR INTE HA NÅGOT LIV! tänk om jag skulle hälsa på min släkting som ligger på dödsbädden????? blä för dom.

Anyway, nu ska vi inte bli arga... efter det ska jag allafall träffa ALEX, hon har varit på språkresa hela sommaren och kom hem i lördags :) Det ska bli kul att få hennes tryne igen, å höra om hennes resa...

Fick reda på idag oxå vad jag kommer att få i lön, haha, kommer få leva som en fattig bonddräng igen... för några pengar från fitt a-kassan (ursäkta ordspråket) kommer jag inte att få... eller kanske om 10 år, när jag som mest behöver dom???
Skit liv just nu, bläää för att vara arbetslös... någon där ute av alla 0 som läser min blogg som har ett jobb till lilla mig???
Jag kan plocka skit...haha

Aja, nu e det dags för frulle sen farsta.. 
Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0