Grymt.

hallå hallå!

Helgen har varit kalas.. I fredags hade jag tjemiddag här hemma med the old girls :) Vi hade verkligen suuper kul.
Riktigt lyckad kväll..mycket minnen, MYCKET skratt och en del fylla (*host host*) ....jag var inte full för en gångs skull haha ALEX VART RÅ PACKAD...men så rolig.. HHAHAHAHHA " jag måste ha en kork på väskan".. hahahahahaha
Ey fan det va sjukt kul! Tack för en kul kväll tjejer! *puss på er*

Jag jobbade lördagen det va lite små segt...jag var inte bakis men trött.. sen kom jag hem satt vi datan lite sen deckade jag typ kl 21.00 haha. sen var det upp å jobba igen på söndag.. men sen har det inte hänt så mycket mer :)
var på lång promenad med Katta nu ikväll med Balto.. tänkte att jag skulle lägga upp lite bilder ..men måste lägga in dom på datan för ...ska se om jag kan lägga upp lite bilder från i fredags......om jag vet hur man gör...
Mycket skratt :)
haha vilket stort huvve det ser ut som Balto har :D

ALEX börjar bli på lyret haha
Vi måste ses snart igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0