Girls night...

Hallå hallå.. Idag har jag stoooor städat....fyfan va Balto hårar nu för tiden asså. Sjukt, man måste typ dammsuga en gång om dagen..

Igår träffade jag Alex, och sen åkte vi in till staden och träffade Amina, som jag inte har träffat på flera år...kul å se henne igen.. Vi gick och fikade och sen skulle hon träffa Annelie på ett glas vin, och det var lika länge sen jag träffade Annelie så det var kul att träffa henne oxå :)

Ikväll ska vi ha tjej middag här hemma, Jag, Kattis, Sandra, Alex och Amina, det ska bli skitkul, Prata massa gamla minnen.....om allt vi gjorde när vi var runt 14-16 år...hahaha Skarpnäck och Mörby killarna...fan va kul vi hade på den tiden alltså..

BTW så är min lillasyster super glad att jag har börjat blogga nu :) hon har tjatat hur länge som helt :P eller hur Tintin ? :)
Förlåt om jag inte ringde igår kväll men vi var inte hemma förns 22.00 så jag tönkte att det kanske var för sent :/
Vi får ta det en annan dag..  Lillasyster Erica ser jag inte mycket av nu för tiden... hon är alltid med kompisar eller något när jag kommer över...men hon är ju inte den åldern...träffar kompisar å göra saker hela tiden..
Men mathilda träffar jag ganska ofta...bra att vi har hundar att gå ut med tillsammans :) Vi måste ha MOVIE night snart....ska kolla min kalender...

Malin ringde härom dagen , vi han bara prata typ 1 min sen laddade min mobil ur :( snyft...
Caisa saknar jag oxå..hon har ingen hemtelefon.. SAKNAR MINA VÄNNER som är så låååångt borta :(

Nu ska jag hoppa in i en dusch sen ska jag åka å handla till ikväll... Ha det bra puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0