Hejsan Hoppsan!

Sitter här hemma på fredagkväll, har absolut inget att göra...fast jag orkar inte gör nånting heller..
Maria fråga om jag ville följa med ut, men oooorrrkkkaaa :) Så sjukt trött.
Var på gröne jägarn igår med Maria, hon ringde mig på jobbet och fråga om jag ville ta en öl, så visst!
Så vi åkte in och det vart världens drag där sen:) Karaoke och grejjer, skitskoj! hihi
Det måste vi göra om! Trodde det var en tråkig pub, men det var faktiskt rätt skoj!!=)

Jag skriver aldrig blogg för jag vet aldrig vad jag ska skriva .. haha.
Måste bara berätta om en söt unge på jobbet idag, sjukt söt.. Jag stog och höll på och rensa bort kulor som var trasiga..så kom hon och fråga vad jag gjorde, så berätta jag. Så sa jag att hon skulle akta fingrarna för att en del var vassa, och varannat ord jag sa upprepade hon, fan ungar e duktiga på att snappa upp ord! Jag sa "akta fingrarna för dom kan vara lite vassa" Då säger hon "bassa" , så säge jag, " ahh, dom kan vara lite farliga, så säger hon "varliga" mm.. Så söööt!

Imorn ska jag på fest med MickePicke, hans kompis Daniel som spelar i samma bandylag fyller år, så han ska lite partaj, det ska bli roligt! Är ledig i helgen oxå!! skööönt.
Har fått rullande schema nu oxå, det är skönt. Kan man planera lite mer :)

Sitter och pratar med Caisa just nu, vi har pratat i typ en timme, som vanligt när vi pratar :) Det är myyysigt...
Vi pratar ju inte så ofta... SAKNAR ER! MOGGE WALLE OCH CAISA!
Men ni kommer upp v. 44 , så får vi se igen! hihihi

Nää nu ska jag prata klart med Caisa, sen ska jag sova...
Hörs pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0