4 år...

har jag å min skrutt varit tillsammans nu :) Det är väääääääääldigt länge..
Underbara minnen, men oxå lite sämre! Men för det mesta bra!
Älskar dig så otroligt mycket..Det är du å ja =)


På fredag e det filmkväll med syrrorna..myspys! Undra vad vi ska hyra, vad tycker ni? "skräckis" som vanligt, det brukar ni vilja hyra!

Mathilda har börjat gymnasiet, så himla sjukt...TÄNK , jag tycker att jag gick i gymnasiet nyss..helt sinnes sjukt.
KOMMER ALDRIG I MITT LIV FÖRSTÅ ATT NI ÄR SNART 16 OCH 14! FATTA!! =)
Men det är kul....kommer ihåg när jag och Anna sa " tänk när dom är typ i våran ålder."..å då va vi lika gamla dom TinTin och Riti är nu...!!!!!!! Så sjukt att inse att ni börjar bli vuxna era SMÅSKITAR! Älskar er mest av allt..!
Och storasyter Anna har fått jobb som lärare i engelska skolan!! Så glad för din skull! Du verkar trivas, tufft såhär i början, men den lägger sig efter ett tag...

Så alla är lyckliga å glada nu hoppas jag, för det är jag...har världens bästa systrar och bästa pojkvän =)
Puss påer alla från en glad Caroline.



BTW! JAG var ju på leksaksmässa förra veckan!! Det roligaste jag har gjort i mitt liv , hihihi!
Jag och alla butikschefer var där, + Peter då. Jag tog alla beställningar till Farsta, fast Sara var där...Men hon var butikschef för Tyresö då, och jag var för Farsta, så jag var "butikschef" den dagen! LOVE MY JOB!
Fattar inte att jag har det här jobbet, det är så underbart....Jag har hand om alla inköp i butiken nu, Sara är bara där en gång i veckan och sköter det administrativa...sen sköter jag resten...hihihi..så super glad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0