Så har man en blogg då :)

jaa...det är väl lite skoj att kunna skriva av sig lite här...antar jag :)

Så kan alla läsa om mitt liv ! haha

Jag kan väl berätta om dag: Har jobbat å slitit som vanligt ...but i love my job!
Jag och Erik har jobbat idag...han är en rolig prick.

Har fått såå mycket sommar/vår varor, så är mycket att göra nu...

Aja, skulle bara skriva mitt första inlägg..och Therese, nu läser du dettta på en gång!!! ahahah

Föressten så åker jag och min kära pojkvän på kryssning på lörda..åh va mysigt!=)

kraaam

Kommentarer
Postat av: Tessan

Hihi, japp nu hasr ja läst de carooooowww!
Måste komma o kolla lite i butiken, hasr ni nå skoj som man kan köpa? ett nytt hopprep? ;) Vi ses snart gumman, ha en myskryssning nu ;) KRAM!

2007-03-23 @ 08:54:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0