Leksam :)

Har varit på leksam utställning idag...våran största leverantör...
Fick oxå höra att våran VD har varit VD för Leksam, det är därför vi har dom som största leverantör...

Skitkul, jag fick vara med att bestämma varor som vi ska ha när vi öppnar våran butik i Tyresö då, som jag ska vara med att öppna!! (wiiiiie)

Känns så himla kul att dom har det förtroendet för mig att dom tar med mig på sånt här och dom vill att jag utvecklas i det jag gör...

Jag är SKITGLAD! och så är det ju inte helt fel väder idag heller...VÅREN ÄR HÄR! så underbart...

Meen, vart har tiden tagit vägen?:) Fattar inte...

Nu ska jag äta spagetti och köttfärssås...puss

Kommentarer
Postat av: greken

ey lodis läget? så kryssningen va lyckad.. kul! =)
vi får ses här i dagarna så du får dina brillor oxå. puss

2007-03-28 @ 00:09:57
Postat av: tessan

Va kul att de blev en lyckad kryssning!! :D Wiiie, ja vårene verkligen här, käns så härligt. På torsdag blir de härlig promenad i solen du ;)

2007-03-28 @ 08:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0