Helu

Va ju på kryssning i lördags..

Vi hade jäättteee kul, visst älskling? Det var verkligen lyckat... Ganska lite folk på båten, men vi hittade ett gäng att sitta å prata med :)
Lite seg va man ju på båten dagen efter, men det är man väl alltid på båtarna :p

Ska till jobbet nu, fast jag ska inte jobba utan jag ska med Peter (han som äger alla Lekit) på en mässa med våran största leverantör. Sen ska vi vidare till Lekit i Arninge, så man får se hur den ser ut, den är alltså kanske 3 gånger så stor som våran butik, så det ska bli skitskoj ! =)

Aja...Kram på er

Står som nummer 2 i lägenheten nu föressten, :( Men jag hoppas att det som ligget 1a kommer att tacka nej, för då är lägenheten min! Jag kommer inte att tveka att tacka nej! Jag ska HA den!

hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0