lala :)

Sitter här hemma och kan inte sova...är inte trött..
Fraiser på tv, haha. inget liv :P

Imorn ska jag å baby till Nynäshamn och äta rökt fisk! smaskens! Hoppas det blir fint väder bara, annars är det inget kul...
SÅ underbart att ha semester...även fast man inte har något planerat så är det så sköönt. Bara göra små mysiga dags utflykter eller bara vara...Bada, sola. Så underbart..

Fast det känns ändå konstigt att vara från jobbet :) är så van att vara där ca 40 timmar iveckan så imorn blire nog att gå in å hälsa på :) Ska till centrum med Anna och köpa en present till mamma..
Och en till sak som jag ska göra imorn är att träffa söta Amina, helt sjukt, vi har inte träffats på fleeeera år.
Äntligen blir det av! Det ska bli skitkul!

Ska försöka att åka ut till Boda nästa veckan oxå med Mathilda och Erica...så himla mysigt där, bada, sola, spela spel mm :) Helt underbart det med! =)
Ska föressten få löneförhöjning snart oxå...sköter ju mer i butiken nu än vanligt.. så det är jag värd!

Saknar alla på jobbet! Petra, Erik och Sara...känns konstigt att vara borta från er ! =) hihi, men ni blir inte av med mig så lätt...jag bor ju så nära :)

Älskar er alla...vänner, familj å pojkvän!
PUSS

Kommentarer
Postat av: pirate of the c

JA HA BYTT!
FRÅN: pirateofthec.blogspot.com
TILL: pirate-of-the-c.blogspot.com

2007-07-01 @ 16:41:35
URL: http://pirate-of-the-c.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0