hihi...

jag har aldrig direkt nånting roligt att berätta i min blogg som alla andra har...hmm.. Idag har jag iallafall varit på inköp hos Egmont Kärnan... Riktigt kul! Fick bestämma hela leveransen till Farsta... Sara sa bara till om liiite :) Ska förmodligen få löneförhäjning snart...med tanke på att jag tar mer ansvar och så i farsta nu, skulle vara najs med månadslön, men det blir det nog icke... Men jag nöjer mig med min lön, får riktigt bra nu tycker jag. På fredag är det midsommar, då blir det ut till värmdö och familjen och släktingar, det ska bli riktigt roligt! Längtar redan nu. Då börjar oxå min 2 veckors semester ! woho!! Hungrig som ett djur nu, Nudlar..haha PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0