Filmkväll med sötnosarna....

Igår hade jag filmkväll med systerystrarna Tintin och Riti...
Vi tittade på Finding Neverland, den var ganska bra faktiskt. Sen började vi kolla på "babel", jag råka visst somna, och Erica oxå :) Så det var bara Mathilda som var kvar upp å tittade klart på filmen :) *ops*

Seeeen....kom jag ju aldrig på vad dom där luddarna HETER! Jag sätter in bilden här som Mathilda ritade på Paint, OCH OM NÅGON KÄNNER IGEN DOM HÄR GUBBARNA, SÅ VAR VÄNLIGA ATT SKRIVA TILL MIG DÅ!!! :)



Måste komma på de...
har semester nu btw, så himla skönt! Hade oxå en underbar midsommar helg :) Skit skoj hade vi!
Har tagit mitt första dopp "stolt"...hihi. Nu blire bara mer å mer bad denna underbara sommar!

Skriver snart igen!

Herrrrå

(Bilden läger jag upp på ett nytt inlägg, vet inte hur man lägger upp mitt i texten :p)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0