Hemma igen.

Nu har jag kommit hem från Caisa å hennes älskade små bebisar...dom är bara för underbara..."Carros"kallar walle mig hihi :)

JAG HADE 2 HELT UNDERBAR DAGAR....på tisdagen festade jag å caisa, utan barnen som vi inte har gjort på flera år...lite flummig kväll, men vi hade iaallafall skitskoj =)

Sen på onsdagen köpte vi massa smaskens och glodde på 3 filmer :) myyyywwwsigt...
TACK CAISA FÖR DOM HÄR UNDERBARA DAGARNA! älskar dig !
Kommer saknar er fruktansvärt mycket bara.. :( Men hoppas vi ses snart igen!

Imorn ska vi till Boda ett gäng kompisar, det ska blir skitkul om allt går bra med bilar och skit...som vanligt massa krångel när personer som inte kan åka kommunalt... :) Men vi ska ha så himla skoj iallafall...
Hoppas jag haha:p

Men skriver mer efter helgen! Puss åkramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0