Habo imorrn.... :)

Ska hälsa på min älskade Caisa imorn i Habo, ska sitta 5 timmar på en buss :) gahh..får köpa en miljard tidningar ! haha
Men jag längtar såååå.....det var länge sen jag träffade håkan oxå...åså dom sötaste bebisarna oxå..
Walle å Mogge...PUSS på er. ses imorn! =) hihi


Idag ska jag möta sötaste Therese på hennes jobb, hon slutar kl 16, så ska möta henne utanför hennes jobbi haningen och sen åka hem till henne å käka hennes goda WOK :)
Så får jag äntligen se hennes nya lägenhet som jag tycker verkar så konstig när hon förklarar den..haha

BAJJA MAJJA mitt i hemmet hahahahah =) näää...bara mitt tokiga huvud som ser det framför mig hahaha

Har storstädat idag..blää Det negativa och bo såhär litet är att det blir ås jävla skitigt fort, man är ju i samma rum hela tiden... det är lite knepigt faktiskt :) Men annars trivs jag underbart !

Dags för ett bad! Skriver när jag kommer hem från Caisa.

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: riiti...

shoo!
har du kul hos caisa??
hoppas det! ska ju ti finland imorrn...
men vi borde ses innan...!!! måste!!!
vet inte när du kommer hem därifrån, men...kom snart så vi hinner ses!!!
aja, ska nog sova nu...
<3<3<3puss&kram!!!<3<3<3

2007-07-26 @ 00:23:24
URL: http://scorpionsfan.blogspto.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0