En vecka till...

Har jag semester nu efter den här helgen...
Kommer få sjukt lite pengar i augusti...Har u inte betalad semester:/
Men men, har ju så lite i hyra så jag går ju inte under...

Allafall, ska berätta lite vad jag ska göra på min semester nu, har en helt fullspäckad vecka =)

Måndag: Hemma.
Tisdag: Åker till Caisa!!! I Habo
Onsdag: Hos Caisa
Torsdag: Åker hem från Caisa
Fredag: Åker ut till Boda (landet), med några kompisar, ska blir pisskul!
Lördag: Fortfarande på Boda
Söndag: Åker hem från Boda.
Måndag: Börjar jobba igen :)


Men det är mysigt att göra nåntig, plus att om jag bara ska vara hemma denna vecka så skulle jag ruttna, för alla jobbar...

Aja, nu ska jag gå iväg och jobba :)
Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0