tralala

Nu e de torsdag och nu jobbar jag igen... :)
Va på Boda i helgen med några kompisar, vi va 10st...
Det var en skitkul helg...mycket lyckad :) Mest fest på fredag sen lite gitarrkväll på lördagen.. sjukt mysigt..!

Har varit ledig nu ons, tors för jag jobbar i helgen.. kan vara rätt skönt att vara ledig mitt i veckorna tycker jag...

Igår var jag, Anna (syrran) , Katta och Maria vid medis och tog en öl på uteserveringen! grymt mysigt.
har knappt gjort något sånt i sommar, har ju varit så tråkigt vädre=/

På lördag ska jag å Katta till grönan å se på sommarkrysset, lilla söta Danny uppträder...:)
Kul att se. aja vi ses å hörs

Puss å Klem (kram på norska)

Kommentarer
Postat av: JohnnyJohnnyJohnny

Tänkte bara säga:
1. "Lilla söta Danny"! Nu fåru väl skärpa rej haha ;P
2. Ha fixat så vem som helst kan skriva en kommentar nu.. De e ikryssat från början att bara de me Google-konton kan göra de.. Men nu gåre ;P
3. pirate-of-the-c.blogspot.com, va ju länge sen, men om du inte visste.. ;P

2007-08-12 @ 20:23:47
URL: http://pirate-of-the-c.blogspot.com
Postat av: Anonym

asså carro, du är galen i honom...!!!!
Skogstokig!!!!
hahah
är hos lotta, hon känner honom.... ses i kväll!!!
<3<3<3 puss & klem!!!

2007-08-13 @ 18:14:53
URL: http://scorpionsfan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0